تلویزیون آنلاین و پخش ماهواره – تلویزیون پلاس APK MOD (UNLOCK/Unlimited Money) Download

Description of تلویزیون آنلاین و پخش ماهواره - تلویزیون پلاس

تلویزیون آنلاین و پخش ماهواره – تلویزیون پلاس APK MOD (UNLOCK/Unlimited Money) Downloadپخش زنده شبکه های مورد علاقه شما. تلویزیون پلاس
با استفاده از برنامه تلویزیون پلاس می‌توانید به پخش زنده و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و به تماشای آنها بپردازید.

تمامی فیلم ها و سریال ها کارتون مسابقات فوتبال و برنامه ‌های ورزشی، انیمیشن و برنامه کودک و هزاران کانال جذاب و ماهواره ، همه و همه در تلویزیون پلاس برای شما فراهم شده است. با تلویزیون پلاس می توانید در هر زمان و هر ساعتی به انتخاب خودتان برنامه های مورد علاقه تان را تماشا کنید، در محل کار یا مترو و اتوبوس به تماشای فوتبال بنشینید و با اتصال به اینترنت با هر سرعتی به دنیای نامحدود سرگرمی دسترسی داشته باشید.

تماشای فوتبال در هر مکان فقط با چند کلیک ساده.
با استفاده ای برنامه تلویزیون همراه به راحتی به تماشای شبکه های برون مرزی و دریافت اخبار بنشینید. کودکان دلبنتان میتوانند با برنامه تلویزیون پلاس کارتون تماشا کنند و صدها موضوع دیگر برای پر کردن اوقات فراغت شما در برنامه تلویزیون همراه فراهم شده است.

موضوعات برنامه پخش زنده شبکه
ورزش فیلم کودک و نوجوان موزیک برون مرزی اخبار رادیو استانی مذهبی سراسری

کم حجم ترین و کامل ترین تلویزیون و ماهواره آنلاین ایرانی و خارجی. دارای شبکه های تلوزیونی، ماهواره ای و رادیویی که بیش از صدها شبکه ایرانی و خارجی را پوشش میدهد.
امیدواریم موردپسند شما واقع شود.

com.arpitas.tvplus

App Information of تلویزیون آنلاین و پخش ماهواره - تلویزیون پلاس

App Name تلویزیون آنلاین و پخش ماهواره - تلویزیون پلاس v
Genre Apps, Entertainment
Size
Latest Version
Get it On Google Play
UpdateAug 30, 2022
Package Namecom.arpitas.tvplus
Rating
Installs50K+
Download APK